Raining cats and dogs

24 juli 2015 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Onze laatste dag in Londen was niet de beste... R en S bleken bij het opstaan ziek: misselijk, overgeven, buikkrampen... the works. A en ik gingen dan maar gauw alleen ontbijten. Maar uiteindelijk zat er niets anders op dan uit te checken, onze koffers bij de bagageopslag achter te laten en toch nog even de stad in te gaan.

We gingen rechtstreeks naar Hamleys en brachten een paar uurtjes in het speelgoedparadijs door. Daarna vlak om de hoek nog een hapje eten bij The Slug and Lettuce. Daarna wilden we nog een paar winkels zien, maar elke keer we buiten kwamen, regende het harder en harder. Dan maar terug naar het hotel, want nog langer in de stad rondlopen had helemaal geen zin. We waren helemaal doorweekt! Sommige metrostations waren zelfs gesloten vanwege overstromingen op de perrons!

Na een korte tussenstop bij McDonalds voor een voorraadje apple pies om mee naar huis te nemen, kwamen we compleet uitgeregend aan in King's Cross. We zijn op toilet dan maar droge kleren gaan aantrekken. We wilden nog een scone eten voor we zouden inchecken bij de Eurostar, maar Le Pain Quotidien was helemaal uitverkocht. Het zat ons echt niet mee! Dan maar gewoon wat broodjes gaan kopen om mee te nemen op de trein.

Met 20 minuten vertraging kwamen we om 23u00 aan in Brussel-Zuid. Daar was het een heksentoer om een toilet te vinden dat nog open was! Only in Belgium...

Jammer dat onze laatste dag letterlijk in het water viel. Iedereen was dus blij om thuis te zijn om half één, en in bed te kruipen...!