Twee dagen Londen (dag 2)

15 april 2017 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Aangezien we toch volop van het goeie leven aan het genieten waren, zagen we geen enkele reden om daar op een zondagochtend mee te stoppen. En dus kozen we voor ontbijt op de kamer. We hadden onze volledige bestelling ingevuld gisteravond. Spek en eitjes, broodjes, beleg, pannenkoeken, vers geperst fruitsap... Alles werd om 9u naar boven gebracht. Heerlijk!

We keken wat er in de buurt van het hotel te beleven viel en kozen voor een uitstapje naar Old Spitalfields Market. Hier waren we nog nooit geweest, maar het bleek een geweldige ontdekking te zijn! Op ongeveer 10 minuten wandelen van ons hotel, kwamen we terecht op een overdekte markt met allerlei vintage kraampjes, omringd door restaurantjes en foodtrucks. Ok, I've died and gone to heaven?! Waarom hebben we dit nog niet eerder ontdekt? Dat er vooral veel locals rondhangen en nog niet de massa toeristen zoals op Covent Garden of in Notting Hill is nog een extra troef.

Nadeel? Tussen al die restaurants en eetkraampjes was het voor mij onmogelijk kiezen! Fish & Chips, Pulled Pork, Pizza, Grieks, Mexicaans, Ethiopisch, Jacked Potato, Indisch,... you name it, they had it. Uiteindelijk koos ik voor het meest exotische, en wat je bij ons niet dadelijk kan proeven. Jerk Chicken van Café Caribbean - het zag er niet spectaculair uit, maar smaakte wel heel lekker! Al wilde ik natuurlijk nog zoveel andere dingen proeven, en lag mijn hart in duizend stukjes op de vloer omdat ik echt geen hap extra meer naar binnen kreeg.

Er zit niets anders op, we moeten gewoon nòg eens terug naar Londen! ;-)