Dino heaven

23 juli 2015 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Dag 2. Pech voor degene die geen 'full English' breakfast lust, want dat is toch waarop de nadruk ligt aan het ontbijtbuffet in ons hotel. Niet echt een probleem voor ons; spek en eitjes gaan er altijd in! En bij mij mogen zelfs die witte bonen in tomatensaus erbij :-)

Onderweg naar de metro kon ik niet weerstaan aan een caramel macchiatto van Starbucks. Mmmmm!

We gingen richting Natural History Museum, voornamelijk voor de dino - afdeling. Alle musea in Londen zijn gratis en dit dus ook, dat is nog eens een extra troef bovenop de indrukwekkende collectie. De dino's mogen dan geweldig populair zijn, maar ook de blauwe walvis is een absoluut hoogtepunt! Dit museum is zeker een aanrader. R vond de dino's uiteraard het van het en kon in de souvenirwinkel dan ook amper kiezen, maar ook S was onder de indruk. Een tien op tien dus voor het Natural History Museum!

Met een 'double chocolate' van Ben's Cookies achter de kiezen, hadden we weer energie om een nieuw stukje Londen te verkennen: Tower Bridge en de Tower of London. Voor we het beseften, was het alweer half negen!

Nog snel een 'diner' bij McDonald's dan maar, aan de oever van de Thames en met zicht op de Big Ben by Night. And now, off to bed!