Welkom op mijn reisblog!

21 juli 2015 - Sint-Truiden, België

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn/onze reizen. Kom dus zeker terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Morgen vertrekken we naar Londen, samen met de kinderen. Meteen een primeur voor hen, want het is de eerste keer dat ze een 'echte' citytrip doen naar een wereldstad. S kan zich nog niet echt voorstellen wat het gaat worden. Zij dacht een paar weken geleden nog dat we weer in een vakantieresort met verschillende zwembaden zouden logeren, en dat het in Londen even warm is als op Rhodos!

Ook de Eurostar wordt voor zowel S als R een eerste keer. Voor S zelfs dubbel. Toen we haar uitlegden hoe we naar Londen zouden reizen, beseften we plots dat zij zelfs nog nooit in een gewone trein heeft gezeten, laat staan een hogesnelheidstrein.

R kijkt vooral uit naar de dino-afdeling van het National History Museum en naar de iconische gebouwen zoals de Big Ben en Tower Bridge. Voor S hebben we een bezoekje aan Borough Market gepland; een markt met tientallen eetkraampjes, da's helemaal haar ding. Zelf zijn we benieuwd naar de nieuwe Shrek-attractie, vlakbij de London Eye en ons hotel.

Ik denk dat het ondertussen misschien wel mijn 10de bezoek aan Londen is, maar ik ben elke keer weer enthousiast. Het is en blijft één van mijn favoriete steden ter wereld.

London, here we come!