New York - dag 5

25 september 2015 - New York, New York, Verenigde Staten

Onze laatste dag in New York. We hadden niet zoveel tijd over, want om 14u00 vertrok onze taxi al naar de luchthaven.

Eerst de koffers maken, dan een ontbijt 'on the go' en nog wat souvenirs kopen. Hier en daar waren straten afgezet met dranghekken dus we dachten even dat we de paus toch nog zouden zien, maar hij ontsnapte ons elke keer. Aan Madison Square Gardens stonden de fans in ieder geval al te wachten.

Wij gingen nog iets eten bij TGI Fridays, een bekende Amerikaanse keten. Mmmm, de Baby Back Ribs met bbq-saus waren heerlijk. Maar dan was het tijd om terug naar het hotel te gaan. Onze taxi stond al klaar om ons naar Newark Airport te brengen.

De verkeersproblemen waren lang niet zo groot als voorspeld en dus waren we ruim op tijd al op de luchthaven en ingechecked. Om 17u30 mochten we aan boord van onze Boeing 777 van United. Meer ruimte en betere zetels dan in de Airbus van Brussels Airlines, woohoow! En we zagen op ons schermpje dat de vlucht maar 6 uur en 20 minuten zou duren in plaats van de voorspelde 7 uur en 20 minuten.

Om 19u00 stegen we op en om 07u30 landden we op een mistige Brussels Airport. Ah New York, ik mis het nu al...!